Lite nya bilder på Montoya från Askersund för en vecka sedan. Stilig pojke :o)) Kvaliten på bilderna är inte helt lysande förvisso men man ser hur han ser ut i alla fall. Tack gode gud för photoshop =o)) På söndag är det dags för Nyköping också, får hoppas det går bättre då.

Snygga killen i stan =) Vi ses på Söndag =)
SvaraRadera