Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

augusti 14, 2009

Nya bilder

Lite nya bilder på Montoya från Askersund för en vecka sedan. Stilig pojke :o)) Kvaliten på bilderna är inte helt lysande förvisso men man ser hur han ser ut i alla fall. Tack gode gud för photoshop =o)) På söndag är det dags för Nyköping också, får hoppas det går bättre då.




1 kommentar:

  1. Snygga killen i stan =) Vi ses på Söndag =)

    SvaraRadera