har varit på seniorkontroll idag och fick väldigt mycket beröm. Veterinär Kerstin höjde aningen på ögonbrynen när madam seglade in på kliniken iklädd både tjockt heltäckande regntäcke samt leggings på benen som skydd för regnet. Eller snarare som skydd mot sörjan som bildas på grund av regnet. Och dessutom i pudelfrisyr under täcket =o) Mycket bekvämt med regnkläder och leggings om man har en pälshund. Rekommenderar det varmt till familjehundar såväl som utställningshundar.
Efter undersökningen fick vi bekräftat att Flicka fortfarande är kärnfrisk, elastisk i kroppen med vita kraftiga tänder utan tandsten, rena torra öron osv. Känns i alla fall bra att veta att vi förmodligen får ha kvar vår "gamling" i flera år till.
haha jag har ALLTID önskat mig regntäcke och nåt på benen till våra men inte riktigt lyckats med det än! har du inget foto på henne i utstyrseln?! hihi
SvaraRaderaAha nu tror jag att jag förstår =) .
SvaraRaderaRegnkläder varför ska man ha det här skiner solen =) Inte en droppe regn