Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

juni 09, 2009

Forum

Forumet har vi fått en del feedback om och det är uppenbarligen saknat. Tyvärr kommer det inte att finnas något på vår sida i framtiden heller, för mkt jobb att hålla det fritt från spam och sådana som inte kan sköta sig på nätet. Och dessutom vill jag tipsa er om att det finns en utmärkt ersättning där ni hittar hundratals newfoundlandsägare och uppfödare från hela världen. Nämligen på Facebook. Det fungerar som ett stort nätverk, det finns dessutom flera olika grupper speciellt för dig som har intresse i newfoundlandshunden.  Där kan ni ställa frågor, lägga in bilder eller bara diskutera om småsaker.  Och dessutom chatta direkt med alla vänner som är online.  Så i princip kan det ersätta alla forum. 
Jag hoppas ni som känner för det vill registrera er på Facebook, lägg gärna till mig som vän och sök efter alla ni kommer ihåg från forumet, ni hittar de flesta av oss där =o))
Har ni några frågor om det så hör av er bara :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar