Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

juni 30, 2009

Besök hos Lena

Igår trotsade jag och Anetthe värmen och klämde in oss i bilen för att åka på visit hos Lena.
Väl framme ringde det i öronen efter bruset av öppna rutor och fläkten på full fart.
Vi har tittat och klämt på fyra fantastiska valpar efter Cruise och Nessie. Vilka godingar! Kompakta och jättefina valpar helt enkelt och vilka huvuden. Anetthe grubblade hela tiden på hur vi skulle kunna smussla med minst en av dem hem =o))
Och tusen, tusen, miljoner tack Lena för att du är den bästaste av vänner =o) Du är en pärla.
Klok, vänlig och förståndig när man råkar ut för människor som inte riktigt ser på hundarna så som vi gör. Alltså älskar dem för deras egen skull och ser deras inre värde mer än något annat.

Djuphavsdykaren hälsar också till Per att han gärna hade fått med sig både snorkel och cyklop hem ;o)) Han fortsätter med dykträningen =o) Och han saknar sällskapet på madrassen till natten. =o))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar