Jag lovar Sussa, i veckan skall jag bada och frisera och ta nya bilder så du har något att titta på innan prinsen kommer hem igen =o))
Nåväl, efter Joeys besök här hemma hoppas vi att det blir små höstvalpar på kennel Kaos. Åtminstone så många så det räcker till alla oss som vill ha dem, så det blir nog inte så många som officiellt blir till salu denna gång. Dom är hett efterlängtade dom små liven innan dom ens har blivit till ;o))
Mer nyheter om eventuella valpar kommer här på bloggen senare i höst. =o)
:-) nu blev jag ju... stum... tack själv för ALLT vad ni gör för oss!! :-) glöm inte bort go´natt pussarna och morgon-kramen bara... å den där filén på söndagar... ;-) :-) hahaha
SvaraRadera