Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

juli 27, 2009

Välkommen Joey

Goa, snälla Joey är hemma på visit för en alldeles speciell dams anledning. =o) Tusen miljoner TACK Sussa med familj för att ni är så fantastiska och ställer upp så otroligt mycket på oss. Med allting. Ingenting är för jobbigt eller för krångligt och ibland får jag nästan dåligt samvete. Ni är bara helt fantastiska. Och jag är så kollossalt tacksam för allt. Inte minst för att ni tar så väldigt väl vara på hundarna. Då är avstånden trots allt inte för långa.

Jag lovar Sussa, i veckan skall jag bada och frisera och ta nya bilder så du har något att titta på innan prinsen kommer hem igen =o))
Nåväl, efter Joeys besök här hemma hoppas vi att det blir små höstvalpar på kennel Kaos. Åtminstone så många så det räcker till alla oss som vill ha dem, så det blir nog inte så många som officiellt blir till salu denna gång. Dom är hett efterlängtade dom små liven innan dom ens har blivit till ;o))
Mer nyheter om eventuella valpar kommer här på bloggen senare i höst. =o)

1 kommentar:

  1. :-) nu blev jag ju... stum... tack själv för ALLT vad ni gör för oss!! :-) glöm inte bort go´natt pussarna och morgon-kramen bara... å den där filén på söndagar... ;-) :-) hahaha

    SvaraRadera