Nu är det väldigt länge sedan jag hade tid att blogga. Dessvärre är det så att nu när sommaren närmar sig blir det mindre tid över för både blogg och hemsida, det är så mycket man skall hinna med. Vi letar fortfarande efter det perfekta huset och har spekulanter på vårat, så vi får se om året för med sig en flytt också. Har hittat ett helt underbart korsvirkeshus i Klippan, alltså 20 minuter från Helsingborg, men det är ett stort steg och dessutom långt och bökigt om man skall åka och titta på huset också.
Vi gör oss i ordning för utställningen i Skara till helgen. Domarändring blev det, men vi åker väl ändå lika mycket för att träffa alla vänner och få prata av sig lite. Däremot ser det ut som om vi får ställa ut i regnställ så just nu hoppas vi på bättre väderprognos till helgen ;o/
Hexan kommer också att synas i ringarna en del under sommaren från och med Morokulien. Och det betyder naturligtvis att det inte blev några valpar nu till sommaren tyvärr.
Slutligen så hittade jag den här jätteroliga bilden med hänvisning till svininfluensa-epidemin på internet. För alla som kan sin Nalle Puh vet väl att den riktiga diskussionen till bilden egentligen handlar om jagularer ;o)))
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar