Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

maj 09, 2009

Nya bilder på Sinner



7 kommentarer:

  1. Härlig hund, så fin han är nu :-)
    Jag har tänkt så mycket på just honom och det känns underbart att se honom så här.

    Siv

    SvaraRadera
  2. Malin: Tack =o) Lycka till med salongen ;o))

    Siv: Ja inte sant, tänk så mkt trygghet, mat och omvårdnad kan göra =o)) Han behöver dock ett år till på sig innan han är "färdig", men jag börjar bli riktigt nöjd med honom :o))

    SvaraRadera
  3. Han har blivit riktigt snygg :)
    Lycka till i framtiden med honom :)

    SvaraRadera
  4. Tack Jenny, han är anmäld till Vänersborg och Norrköping så om ni kommer dit så får ni se honom =o) Och Borås och Köping blir det nog också ;o))

    SvaraRadera
  5. Vi får se har ju inte planerat att ställa njuffe så mycket i år om det inte är någon som behöver hjälp vill säga :)

    SvaraRadera
  6. Aha, då får vi se då ;o)) Men ni har väl inte pensionerat Ronja heller??

    SvaraRadera