vilken snygging! =)
Härlig hund, så fin han är nu :-)Jag har tänkt så mycket på just honom och det känns underbart att se honom så här. Siv
Malin: Tack =o) Lycka till med salongen ;o))Siv: Ja inte sant, tänk så mkt trygghet, mat och omvårdnad kan göra =o)) Han behöver dock ett år till på sig innan han är "färdig", men jag börjar bli riktigt nöjd med honom :o))
Han har blivit riktigt snygg :)Lycka till i framtiden med honom :)
Tack Jenny, han är anmäld till Vänersborg och Norrköping så om ni kommer dit så får ni se honom =o) Och Borås och Köping blir det nog också ;o))
Vi får se har ju inte planerat att ställa njuffe så mycket i år om det inte är någon som behöver hjälp vill säga :)
Aha, då får vi se då ;o)) Men ni har väl inte pensionerat Ronja heller??
vilken snygging! =)
SvaraRaderaHärlig hund, så fin han är nu :-)
SvaraRaderaJag har tänkt så mycket på just honom och det känns underbart att se honom så här.
Siv
Malin: Tack =o) Lycka till med salongen ;o))
SvaraRaderaSiv: Ja inte sant, tänk så mkt trygghet, mat och omvårdnad kan göra =o)) Han behöver dock ett år till på sig innan han är "färdig", men jag börjar bli riktigt nöjd med honom :o))
Han har blivit riktigt snygg :)
SvaraRaderaLycka till i framtiden med honom :)
Tack Jenny, han är anmäld till Vänersborg och Norrköping så om ni kommer dit så får ni se honom =o) Och Borås och Köping blir det nog också ;o))
SvaraRaderaVi får se har ju inte planerat att ställa njuffe så mycket i år om det inte är någon som behöver hjälp vill säga :)
SvaraRaderaAha, då får vi se då ;o)) Men ni har väl inte pensionerat Ronja heller??
SvaraRadera