Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

maj 14, 2009

Lyckebo

Kan det finnas ett bättre namn på vårt blivande hus ;o)


Nu har vi letat efter hus länge men fram till nu inte hittat något som kommer i närheten av detta. Huset är perfekt, läget är perfekt och det är så fint. På fredag får vi se om det är lika fint som på bilderna.  Om allt går vägen nu och ingen bjuder högre än vår smärtgräns så flyttar vi i mitten av augusti. Går det inte vägen så får man väl bryta ihop och gå vidare tills man hittar ett annat hus, men jag föredrar att leva på den positiva sidan så länge det går :)








5 kommentarer:

  1. Är det huset som ligger längre ner i Sverige =) Ser jätte fint ut =)

    SvaraRadera
  2. Japp, kan knappt vänta på att få se det =o))

    SvaraRadera
  3. Lyckebo är helt enkelt en idyll, just nu suger jag på upplevelsen, men i korthet så är stället helt fantastiskt. Fler rapporter kommer senare =o))

    SvaraRadera
  4. va spännade !!! Väntar på rapport från Gunvy om dom har hittat något smultron ställe =)

    SvaraRadera
  5. Hur har det gått flyttar ni snart =)

    SvaraRadera