Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

december 02, 2008

Yuki

11.30 Och så har hon slutligen släppts ur karantänen efter pappersexercisen och anlänt till sitt nya hem. Allt verkar bra och nya rapporter kommer från "over there". Så himla skönt att kunna slappna av och veta att hon klarat resan och omställningen. :o)





----------------------------------

07.30 Nu har lilla Yuki äntligen - efter alla dessa timmar - landat på Kansai international airport och befinner sig nu på ActiveAir Cargo i väntan på att karantänsproceduren skall överstökas. Vi väntar med spänning på nyheter.

6 kommentarer:

  1. Va skönt att höra att hon kommit fram =)
    Det måste ha varit en riktig pers

    Hoppas du får mera och bättre bilder på henne =)

    SvaraRadera
  2. Ja jätteskönt, man är som en fiolsträng och väntar på att höra om terrordåd och allt möjligt. Flygstrejk så hon blivit fast på någon flygplats utan mat och vatten. Ja alla möjliga skräckscenarior.

    Mmm det kommer säkert fler bilder snart, bor dom inte urtjusigt? Sandra är jättesugen på att åka dit och hälsa på. Kanske skall skicka henne som ombud med nästa valp ;o)))

    SvaraRadera
  3. Dom verkar bo helt fantastiskt =)
    Jag kan gärna följa med Sandra skulle vara härligt att se Japan men jag är inte så förtjust i att flyga =)
    Ska dom ha en valp till ? Det vore ju underbart , så dom får dit SNYGGA NJUFFAR till Japan =)

    SvaraRadera
  4. Jo vi får se om vi får fram någon riktigt fin hane att skicka så småningom ;o)

    SvaraRadera
  5. åh jag följer gärna med Sandra! haha fast det är klart... kan jag lämna alla barnen å hundarna med dig då camilla?? hihi

    SvaraRadera
  6. Självklart, bara lämna in dem här =o)) det går fint. ;o))

    SvaraRadera