Yuki har anpassat sig utmärkt i Japan, hon är glad och lycklig, hoppar och studsar och äter som en häst. Precis som här hemma alltså. Helt otroligt att njuffarna anpassar sig så kollossalt bra, trots ny miljö, låååång resa mm.
Jätteskönt.
Pluttefisarna mår jättebra, de bara äter och sover. Man hörknappt ett ljud från dem förutom när de inte får tag i spenarna fort nog. :o)))
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar