Herre gud får man vara hur söt som helst =) Vilka trynen =) Eller vart är nosarna hahah
åhhh vad söta man kan vara. Man blir ju riktigt avundsjuk. =)
Herre gud får man vara hur söt som helst =)
SvaraRaderaVilka trynen =) Eller vart är nosarna hahah
åhhh vad söta man kan vara. Man blir ju riktigt avundsjuk. =)
SvaraRadera