5 hanar och 2 tikar blev slutresultatet, en helt lagom kull. Tack gode gud för det också, så jag inte fick en värstingkull den här årstiden och med möjligen ännu en kull på väg om 3 veckor.
Murphy och hans lagar verkar vara på min sida just nu.
Även om man är slut och utvakad så är den här perioden underbar. Tiken snusar lugnt och man ligger här i halvdagern och hör valparna smacka. Inget pip och gnäll utan bara en djup fridsamhet. Nu skall jag passa på att vila lite tills Sandra byter av mig och jag äntligen kan få sova några timmar. =o)
Grattis till valparna.
SvaraRaderaTack, jag är jättenöjd :o) Precis det antal jag bad om :o)
SvaraRaderaGrattis till pluttefisarna =)
SvaraRaderaVilken tur att du fick något annat att tänka på =) När Yuki satt på planet . Du hade säkert suttit vid datan och kollat varje minut annars =) Vart är hon nu ? =)
åh grattis till de små söta!!! så spännande!! kramisar till olympia!!
SvaraRaderaTack allihop :o)
SvaraRadera