Hexan stod jag och rev ur enorma mängder päls innan badet, en halv hund låg på altangolvet när jag var klar. Vart lite orolig att hon skulle bli helt urfälld lagom till utställningarna. Det är hon i och för sig, men i vanlig ordning så syns det faktiskt inte. Istället är all gammal päls borta och hon har fått en gnistrande pärlsvart läcker päls. Hon har ju kropp som fyller ut det som fattas i päls. Ser fram emot söndag nu, vi blir ju några svenskar som invaderar Kongsvinger, så vi kommer säkert att få en jättetrevlig dag. Inte för att man inte kan ha trevligt ihop med norrmännen, men det är ändå lite extra roligt när man är några goda vänner som camperar ihop. Hoppas i och för sig på att träffa några av våra riktigt goda norska vänner också, men har inte hunnit checka om de kommer.
Imorgon skall vi fortsätta bada upp hundar, Blondie och Cally kanske, om jag orkar två vit/svarta på samma dag. Flicka har vi ju också, men sen är alla badade och trimmade på topp, känner mig riktigt nöjd. Fast snart är det ju dags att börja om med baden av de första :o)
Nej, dags att ta itu med boken som jag lyckas somna ifrån varenda kväll :o)))
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar