Och efter Sundsvall blir det ytterligare en resa till Danmark med Hexan. Orkar inte ens tänka på hur många mil det blir totalt på två veckor, runt 430 mil eller nåt. =o/
Lite positivt är det eftersom det redan börjat ramla in bokningar på Olympias kull, så intresse för valpar verkar det finnas i alla fall.
Sen får vi bara kryssa fingrarna och hoppas att alla resor ger något resultat :o)
Nu känns det i alla fall lagom att vila lite och fortsätta med födelsedagsboken. :o)))
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar