Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

oktober 01, 2008

Sista parningen

Totalt har det nu blivit 90 mils körning för att para Olympia, det känns i både kroppen och huvudet. Imorgon och på lördag blir det bad av Hexan och på lördag natt ger vi oss iväg till Kongsvinger, för att försöka norpa det sista cacibet på Hexan. Ytterligare ca 80 mils körning, sedan blir det en resa till Danmark på onsdag/torsdag och så direkt till Sundsvall efter det. 
Och efter Sundsvall blir det ytterligare en resa till Danmark med Hexan. Orkar inte ens tänka på hur många mil det blir totalt på två veckor, runt 430 mil eller nåt. =o/

Lite positivt är det eftersom det redan börjat ramla in bokningar på Olympias kull, så intresse för valpar verkar det finnas i alla fall.

Sen får vi bara kryssa fingrarna och hoppas att alla resor ger något resultat :o) 

Nu känns det i alla fall lagom att vila lite och fortsätta med födelsedagsboken. :o)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar