Några av bilderna från Danmark ;o) Det jag minns mest nu när jag ser bilderna är stormvindarna, det blåste något kollossalt och det syns bland annat på ett par av bilderna hur öronen på Hexan blåser rakt ut. De allra flesta av de andra bilderna som jag inte lagt upp visar öron blåsande åt alla möjliga håll ;o))
Och att det blåser syns också på vågorna som var riktigt imponerande emellanåt. Hexan fick jag stoppa flera gånger när hon var på väg längre ut än vad jag tyckte kändes säkert. Kanske onödigt med en newfoundland, men jag vågade inte ta risken att hon kunde följa med strömmarna ut i havet.
Men härligt var det. Efter ett par timmar på stranden var vi rejält trötta framför allt i benen, sanden är tung att gå i och vinden även om den är riktigt skön när solen skiner, så suger den musten ur en när det är så ihållande hela tiden.







FANTASTIKSKA bilder man skulle kunna tro att ni var i Danmark under sommaren
SvaraRaderaDu är ju så himla duktig att fotografera eller är det en bra kamera =)
Tack :o)
SvaraRaderaJo motiven är ju bra och kameran, men aningen dålig skärpa blev det på många av dem. Det blåste så j-igt att jag hade behövt stativet för att undvika skakningar, men stativet låg ju kvar hemma i Sverige förstås :o)