Fast det vore ju bra om man inte behövde jäkta jämt och prioritera vilka saker man skall hinna med. I det här fallet blir det hemsida och blogg som får stå tillbaka när man inte hinner och orkar. Dessutom har jag fastnat i ljudböckernas värld, helt perfekt när man är ute och håller på, inne också förstås, enda gången det inte funkar är när man dammsuger.
Denna veckan blir det inte mycket mer på bloggen heller, alla hundarna skall badas igenom igen innan det är dags för valpning, jodå, en valpning blir det åtminstone, för Olympia är klart dräktig nu när hon gått halva tiden. Hexan är ju lite tidigt att säga något om, men de helt inofficiella tecknen skiljer lite nu från förra gången så vi är positiva än så länge :o)
Just ja, bilderna från havet har flera efterlyst, och dom är på gång, jag lovar, har laddat ur dom och skall bara minska ner dem lite i ps, så imorgon kommer dom nog :o)
Nya fina bilder på badad och nytrimmad Yuki kommer också, innan hon reser. Det blir jobbigt att skiljas från henne, men avresedagen närmar sig med stormsteg, och hennes nya familj kan knappt bärga sig innan de får krama henne och skämma bort henne.
Så småningom får hon ju också sällskap av en lillebror. ;o))
Och lite matrecept kanske jag också hinner lägga in ;o))) har några absoluta favoriter som måste provas. Vansinnigt gott och nyttigt dessutom.
Ha en skön vecka allihop :o)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar