Några helt magiska bilder från Bergeforsen nu i oktober. Solnedgång samtidigt som moln och mörker drar in från andra hållet. Det är helt underbart att sitta där på altanen till stugan med hundarna och en kopp te och koppla av efter utställningen.
Vi får se om det blir nästa år igen :o)





Hösten är vacker . Vilka bilder . Rena afficherna
SvaraRaderaMmm, jag älskar när det blir dessa färger och kombinationen av mörker och ljus. Och så blir det så effektfullt när det är fullkomligt vindstilla :o)
SvaraRadera