Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

augusti 07, 2008

Nytt inlägg igen samma dag ;)

Tycker att Sluggo är mer än lovligt intresserad av Hexan, hon fräser visserligen åt honom hela tiden men jag blir ändå lite nervös.  Tänk om hon börjar löpa en månad tidigare än beräknat?  å blir det inget Sundsvall för oss, jo kanske men inte med Hexan, för då har hon gått för långt i en eventuell dräktighet för att kunna ställas och försvara sin position som vinstrikaste i år också.  Fast det är förstås värdsliga bekymmer, det viktiga är egentligen valparna, men ändå, det har ju inte blivit så många utställningar i år, första året på länge som jag inte åker på en enda utställning i augusti/september.  
Jag kände bara att det blivit för mycket en period, med att ta rätt på dödsboet efter Johans mamma bland mkt annat. Men det var nog det som blev droppen i bägaren. 
Så just nu drömmer jag inte om annat än ensamma promenader i skogen och förstås vårt nya drömhus neråt landet. Det senaste är helt perfekt med 35000 kvm mark. Perfekt helt ensligt boende där hundarna kan luffa runt hur som helst på ängarna och i skogen runt gården. 
Håll tummarna med oss att budgivningen inte går för högt. :)

1 kommentar:

  1. Ledsen, ledsen, men vi hann aldrig med budgivningen på det här huset. Typiskt när man hittar något så perfekt så är man försent ute.
    Fast å andra sidan är det nya huset tillräckligt stort utan att behöva byggas ut, så vi jobbar vidare.

    SvaraRadera