Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

augusti 07, 2008

Ny blogg igen

Jag hinner ju aldrig blogga eller uppdatera hemsidan så varför jag skapade en ny blogg igen vet jag inte riktigt.  Kanske är det optimismen som lyser igenom trots allt. Jag kanske får mer tid igen framåt hösten. :) Just idag regnar det och är mer innesittarväder, om man inte är en newfoundlandshund förstås :-) Men sista halvåret känns som om man har jäktat igenom i torpedhastighet.  Tiden bara rinner iväg och just nu längtar jag efter att kunna bara lägga ner allting i ett par veckor.  Riktig semester utan krav och måsten, men när det skall gå vete sjutton.

Mera bloggning försöker jag med snart igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar