Ni missar väl inte våra hundträffar i Hallstahammar på helgerna?
Vi träffas vid parkeringen vid Skantzsjön (bortre sidan om campingen om man kommer från centrum) ca 12.00, lördagar och/eller söndagar. Så ofta vi har lust och möjlighet. Alla är välkomna.
Nu på lördag, alltså 17/9 finns både Anetthe och jag på plats, men först ca 15.00 pga arbete, nästa helg däremot är vi på sydligare breddgrader =) Fortfarande i newfoundlandshundens tecken, men i Italien istället för Sverige =) Härligt skall det bli i alla fall. Men helgen därpå är vi med igen.
Hör av er till mig om ni har funderingar och inte hittar dit.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar