Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

september 12, 2011

Hundträffar i Hallstahammar

Ni missar väl inte våra hundträffar i Hallstahammar på helgerna?

Vi träffas vid parkeringen vid Skantzsjön (bortre sidan om campingen om man kommer från centrum) ca 12.00, lördagar och/eller söndagar.  Så ofta vi har lust och möjlighet. Alla är välkomna.
Nu på lördag, alltså 17/9 finns både Anetthe och jag på plats, men först ca 15.00 pga arbete, nästa helg däremot är vi på sydligare breddgrader =) Fortfarande i newfoundlandshundens tecken, men i Italien istället för Sverige =) Härligt skall det bli i alla fall.  Men helgen därpå är vi med igen.

Hör av er till mig om ni har funderingar och inte hittar dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar