Har jobbat lite på designen på bloggen, nu finns nya menysidor ovan, en för mina videor och ett fotoalbum, en sida för Myrans valpar och en med mina målningar.
Jag grunnar för tillfället lite på hur jag skall utforma fotoalbumet, så fort jag bestämt mig ska jag börja lägga ut en del bilder. Även fler nyheter är på gång så håll utkik framöver. =)
Gillar verkligen att systemen med att bloggarna (Blogger/Wordpress) är så kompatibla med andra system som t ex facebook. Det gör allt så mkt enklare och tidsbesparande. En viktig aspekt för mig, då det oftast är tidsbrist som gör att jag inte hinner med uppdateringar etc.
Under inläggen finns nu även en meny för att länka till blogger, twitter, facebook etc =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar