Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

februari 01, 2009

Namninsamling

Alla djurvänner som läser här på bloggen, ta 1 minut av er tid och skriv på den här namninsamlingen för att försöka få den person, som band fast hunden Lucy i skogen och lät henne dö av svält och vätskebrist, straffad.  Över ett år har gått sedan brottet och ingenting händer. Polisen har inte tid............

Jag blir så satans (ursäkta uttrycket) arg och upprörd, jag tål inte höra talas om sådana som svälter och vanvårdar sina djur. Vi måste AGERA mot sådant, tydligt och kraftfullt.  Det finns inga rättigheter för våra djur idag, man kan ostraffat göra i princip vad som helst mot ett djur, trots bildbevis och vittnesmål mm. utan att personen behöver stå för någonting.

Var med och försök skapa en ändring på detta  SKRIV UNDER!!!!

Lämna gärna en kommentar här i bloggen när du skrivit på och tala om att du är med och påverkar.

2 kommentarer:

  1. Fy, jag får "rysfrys"

    SvaraRadera
  2. Jag har redan skrivit på men jag skriver en gång till.Vad är det för konstiga mäniskor om jag fattade rätt var hunden hos fodervärd så varför kontaktar man inte ägaren???Fy f....n för en del mäniskor

    SvaraRadera