Jag blir så satans (ursäkta uttrycket) arg och upprörd, jag tål inte höra talas om sådana som svälter och vanvårdar sina djur. Vi måste AGERA mot sådant, tydligt och kraftfullt. Det finns inga rättigheter för våra djur idag, man kan ostraffat göra i princip vad som helst mot ett djur, trots bildbevis och vittnesmål mm. utan att personen behöver stå för någonting.
Var med och försök skapa en ändring på detta SKRIV UNDER!!!!
Lämna gärna en kommentar här i bloggen när du skrivit på och tala om att du är med och påverkar.
Fy, jag får "rysfrys"
SvaraRaderaJag har redan skrivit på men jag skriver en gång till.Vad är det för konstiga mäniskor om jag fattade rätt var hunden hos fodervärd så varför kontaktar man inte ägaren???Fy f....n för en del mäniskor
SvaraRadera