Och den här är ju också härlig med jättesöta "Jossan".
För övrigt känner man sig mer än en aning nervig nu, magen känns som en jelloklump inför morgondagens avläsning. Hur skall jag överleva morgondagens väntan? Lätt att vara stursk en vecka innan men betydligt värre nu. Man vill ju så gärna att han skall vara fri.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar