Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

februari 04, 2009

Jag orkar inte mer

en jätterolig låt om svenska armen.  Ytterligare en härligt humoristisk video från Markoolio. =o))) 


Och den här är ju också härlig med jättesöta "Jossan". 


För övrigt känner man sig mer än en aning nervig nu, magen känns som en jelloklump inför morgondagens avläsning. Hur skall jag överleva morgondagens väntan? Lätt att vara stursk en vecka innan men betydligt värre nu.  Man vill ju så gärna att han skall vara fri.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar