Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

januari 17, 2009

Det vackraste jag vet

Jag hittade denna gulliga bild på Sandra med vår F-kull (förlåt, inte d-kullen som jag fick för mig först) detta var ju faktiskt Molly/Masse-kullen, fick tänka efter lite närmare och kom fram till att Sandra var 9 år på bilden. Här kan man prata om prägling redan i valplådan :o) Synd bara att man inte hade samma kamera då som nu. Men bilden är ganska talande ändå.



Och så lite passande musik till :o) Tror jag skall försöka mig på att göra en egen film med newfoundlandshundar till den här låten; Om jag får tid någon gång :o)

2 kommentarer:

  1. Vacker musik !!!!
    Jag kan en variant på den här låten. Ska ta den för dig någon gång när vi har ett av våra trevliga telefonsamtal :-)

    SvaraRadera
  2. Spännande =o))) Det ser jag fram emot ;o)

    SvaraRadera