Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

januari 25, 2009

Dagens skratt

Vet att vi pratade om den bara häromdagen och så snubblar man över den av en slump.  Just den här reklamsnutten missade jag. Jag avskyr reklam, men ICA's reklam är bara det bästa som gjorts i reklamvärlden. =o))))))

Skratta du också, under tiden släpar jag in Sinner i duschen ;o)



eller den här, åhh hade nästan glömt hur mkt man skrattar åt dem.  De här har verkligen gett dagens godaste skratt

3 kommentarer:

  1. Kan bara kommenteras med :-))))))
    asgarv !

    SvaraRadera
  2. Min favorit reklam =))))))) Inte utan att man börja känna igen sig själv hahahah . Se om jag vågar gå till ICA och scanna mej =)))))

    Håller tummarna i morgon väntar och väntar =)))

    SvaraRadera
  3. Den med soltorkade tomater har jag skrattat åt många ggr men den sista har jag missat helt.fniss

    SvaraRadera