Dom börjar också prova på sina röstresurser och det kommer alltsom oftast ett litet morrande eller ett litet skall. De är så otroligt gulliga. En vecka till så har de öppnat ögonen och hör oss ordentligt, helt oemotståndligt är när de första svansviftningarna kommer vi 3 veckors ålder.
Nya bilder kommer under dagen, jobbar på ett fotoalbum på hemsidan från vecka 1-3 med massor av bilder. Och så gör jag nya album för olika veckoperioder. Utvalda bilder hamnar ju här i bloggen också förstås ;o)
Åhh är dom fortfarande så där gulligt skrynkliga?
SvaraRaderaKram Anette