Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

oktober 20, 2008

Hemma igen

Finns inget bättre än att komma hem igen när man varit borta :o) hur trevligt man än har haft det. Och trevligt har vi haft det, jag och Hexan. Vi får bara tacka Einar så oändligt mycket för hans stora gästfrihet, den fantastiska maten och vinet och allt hundprat.  Jag får skriva mer imorgon för nu stupar jag i säng, fel på telefonlinjen också så jag kan ändå inte ringa någon förrän sent i natt när Telia beräknar att felen är fixade igen, och så länge orkar jag inte hålla mig vaken.
Hexan och jag tog också en tur till havet utanför Høve och tog en långpromenad på stranden i strålande solsken och stormvindar.  Tog en massa fina bilder, som jag skall försöka hinna ladda ur kameran och lägga ut så fort som möjligt.  
Hexan är i alla fall parad med fina Cruise, så nu kan vi inte göra mer än kryssa fingrarna och hoppas allt går som planerat.  

7 kommentarer:

  1. Hoppas det nu blir många fina små Hexor i huset framöver, håller tummarna för er;))

    SvaraRadera
  2. hmm reiste ikke Cruise hjem i forrige uke??

    SvaraRadera
  3. Tack Madde, ja vi får som sagt bara hålla tummarna nu, vi är glada för all hjälp med tumhållningen.

    Spännande blir det också, hur ska hon kunna bli dräktig, när så välinformerade och kunniga källor påstår att Cruise åkte hem veckan innan Hexan blev parad :oD Fniss, fniss :o)

    SvaraRadera
  4. Lycka till med valparna håller tummar och tår =)

    SvaraRadera
  5. Ewa: Tack för dina tummar :o)

    ----------------------------

    "Anonym": ja här ramlar det in den ena intelligenta kommentaren efter den andra från er två.
    Samma okunniga sladder och antaganden som vanligt.
    Har ni inget annat att göra än att skvallra till höger och vänster?
    Tragiskt..........................

    SvaraRadera
  6. Tre kommentarer 22.48, 22.52 och 22.58.
    Tittar man på ip-numren så är det inte svårt att gissa vilka två som sladdrade i telefon och så kom överens om att skriva i bloggen igen......ni är inte så anonyma som ni tror.

    SvaraRadera
  7. Väntar på bilderna från havet =)

    SvaraRadera