Några nytagna bilder av Cruise. Bilderna är tagna i Aars där han inte bara blev BIR utan också vann både grupp och BIS-final. Han tilltalar mig väldigt mycket och rent typmässigt passar han Hexan väldigt bra. Einars nyfödda valpar efter Cruise var väldigt jämna och lika varandra trots att de bara var en dryg vecka gamla.
Vi ser verkligen fram emot dessa småknoddar, även om den här julen kommer att bli väldigt stillsam i avseende på julfirandet.
Bilderna får inte användas utan tillstånd, kontakta mig för info.
Visst är han en pudding ;o)
Stort tack till Einar igen för att jag får lov att använda bilderna.
Jisses vilken kille, han är verkligen tilltalande, håller tummar och tår nu Camilla för en hel drös med små Hexor;))
SvaraRadera