Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

september 25, 2008

Helt slut

Även om det känns som om man har mer energi, så blir man slut av att göra så mkt. Idag har Sinner fått ett rejält bad och fällt av sig hela sommarpälsen, imorgon blir det Myran och lilla Yuki, så kan vi kanske ta lite nya bilder på dem.
Så har jag storstädat grovköket, tvättat två maskiner tvätt, städat köket, dammsugit och nu är jag helt färdig. Känns som om en mangel gått över en, skall ta och mata hundarna och mocka innan jag vilar, jag kan inte vänta med mockningen tills senare heller för då är det för 17 beckmörkt ute. Nu vet jag vad som retar mig på hösten, det är att man får så mkt mindre tid till att göra saker man vill/måste göra. Nu blir det till att skaffa sig en ny pannlampa igen.

Men idag har det varit helt underbart sommarväder, soligt och jättevarmt. Och så älskar jag ju trots allt hösten med alla färger, det är den bästa årstiden, jag drabbas aldrig av höstdepressioner eller annat, man får passa på att njuta innan vintern kommer istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar