Är du också innerligt trött på facebooks ständiga uppdateringar som inte förbättrar utan försämrar användandet. Nu finns det ett alternativ =)
Gå med i Google +
Det känns lite annorlunda men man kom in i funktionen rätt snabbt. Först och främst måste man lägga till vänner i sina kretsar, sedan kommer flödet igång bättre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar