Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.
februari 05, 2009
PETA
Jag tycker att PETA gör mkt bra, men nu funderar jag på om dom inte går lite för långt. Snacka om att svälja mygg och sila kameler. Undrar om jag skall säga upp mitt medlemsskap till och med.
Jag skall nog skriva till dem och föreslå att om dom inte vill gå miste om en stor del av sitt stöd att dom sätter sig in mer i saken innan dom börjar en sådan här kampanj.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar