Några bilder på pojkarna som flyttat, fotade vid 9 veckor när farmödrarna var på besök. Alla bilder tagna av Pernilla Olsson. Som vanligt var det inte alldeles lätt att få dem medgörliga på bordet ;o)) Men lite begrepp får man ändå.
Oso (Gibbs), en riktigt fin hanvalp. Okej, jag vet, alla tre har aningen stora öron ;o)) men det kan vi leva med :o))
Tony är också en läckerbit, men aningen längre i kroppen än Mc Gee
Tony igen (14 kilo på dagen 9 veckor gammal)
McGee (se upp för den här killen i ringarna i framtiden) Numera lever han ihop med Louise, Jocke och Ludde, samt katten Älgen :o))
Oso (Gibbs) igen ;o)) Världens snällaste valp, som flyttat hem till Aina och Benjamin och samojeden Chico där han kommer att få det så bra det går.

Bilderna gör dom inte rättvisa =)
SvaraRaderaDom är ännu bättre =)
Jag har klämt och känt
Nej, förvisso är det svårt att fånga dem på bild, men man får i alla fall lite hum om hur de ser ut ;o)
SvaraRadera