Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

februari 08, 2009

Nya bilder

Några bilder på pojkarna som flyttat, fotade vid 9 veckor när farmödrarna var på besök.  Alla bilder tagna av Pernilla Olsson.  Som vanligt var det inte alldeles lätt att få dem medgörliga på bordet ;o)) Men lite begrepp får man ändå.

Oso (Gibbs), en riktigt fin hanvalp.  Okej, jag vet, alla tre har aningen stora öron ;o)) men det kan vi leva med :o))

Tony är också en läckerbit, men aningen längre i kroppen än Mc Gee

Tony igen (14 kilo på dagen 9 veckor gammal)

McGee (se upp för den här killen i ringarna i framtiden) Numera lever han ihop med Louise, Jocke och Ludde, samt katten Älgen :o)) 


Oso (Gibbs) igen ;o)) Världens snällaste valp, som flyttat hem till Aina och Benjamin och samojeden Chico där han kommer att få det så bra det går.

2 kommentarer:

  1. Bilderna gör dom inte rättvisa =)

    Dom är ännu bättre =)

    Jag har klämt och känt

    SvaraRadera
  2. Nej, förvisso är det svårt att fånga dem på bild, men man får i alla fall lite hum om hur de ser ut ;o)

    SvaraRadera