Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

januari 22, 2009

Ont i magen

Nu känns det mer än lovligt nervöst, om 2,5 timme skall vi vara hos veterinären. Man känner sig nästan illamående av rädslan. 
Alla hundarna är rastade, valparna har lekt sig utmattade och ätit och nu sover de som små grisar.  
Sandra är i duschen och själv skall jag försöka hinna klämma i mig två kokta ägg på stående fot, och så en snabbdusch innan vi måste börja bära ut knoddarna i bilen och ge oss iväg.

Rapport kommer så snart vi är hemma igen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar