Ja, ja den som lever får se..........
Vi får kanske vara glada att vi bestämde oss för att para bägge två, så att det åtminstone blev en valpkull. Dessvärre har jag lovat bort alla valpar i Olympias kull för att kunna spara från Hexan. Så går hon tom blir det ingen bebis kvar här hemma alls :o(
Å andra sidan behöver jag kanske inte hänga läpp för det, allting brukar visa sig ha en mening i längden och många gånger har man undrat om inte ödet styrt allt till det bästa trots allt. Även om saker kan kännas nog så motiga just där och då, så kan man med facit i hand ibland känna att "Tack och lov" att det inte blev så.
Och hundantalet ökar oroväckande snabbt i perioder så jag behöver nog inte oroa mig nämnvärt för tillväxten heller.
Jag är ju i grunden en obotlig optimist så jag har svårt att deppa någon längre stund över saker man inte rår över. Man får bara "gilla läget" helt enkelt.
Allt är bara bra på valpfronten i övrigt, valparna blir mer och mer vakna, därmed smutsar dom ner mer också, så idag har tvättmaskinen gått non stop med hundfiltar, just nu sköljer den bort alla hundhår så jag kan tvätta en maskin av vår egen tvätt också innan den här dan är över.
Men vad tråkigt om hon är tom
SvaraRaderaTja, visst vore det tråkigt, är fortfarande en aning tveksam. Det är kanske så att det är meningen att det skall bli Sinnervalpar med Hexan och inget annat ;o)
SvaraRaderaHar ju varit inne på det sedan han kom hem egentligen.
Det vore ju tråkigt om det inte blev små hexor =)
SvaraRaderaDå är det väl dags att åka och röntga Sinner =)
Japp omgående efter alla helger blir det :)
SvaraRadera