Ett par bilder på vårt "nya" kök. Kommer inte ihåg om jag lade ut bilder efter branden, men så här ser det ut numera. Bortse från dammsugare och skurhinkar som syns på en del bilder. De är en naturlig del av inredningen och ställs aldrig undan :o)) Märkligt nog.........

Köket sett från hallen, det finns ofta en njuffe med på "inredningsbilder" som en dekorativ detalj ;o)))


Kyckling mexicana. Jag fortsätter med min LCHF-mat och detta var helt osannolikt gott.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar