Oj, oj, jag har haft så dåligt samvete under helgen för att jag inte hunnit uppdatera bloggen med valpbilderna och allt som händer med deras utveckling, men tiden räcker helt enkelt inte till.
Förutom allt vanligt stök så skall även all julmat lagas, för i år har jag bestämt att allt skall vara klart dagen innan julafton så att julafton blir en dag av enbart avkoppling.
Jag skall verkligen ta mig i kragen och försöka hinna lägga ut åtminstone några bilder imorgon.
Jag vill också passa på att tacka alla er som skickat oss julkort, vi blir lika glada oavsett om de kommer via mail eller i brevlådan. Jag skall skicka ut alla julkort på tisdag, jo jag tillhör gruppen "uppfödare och annat löst folk" som numera skickar alla julkort via mail ;o) och dessutom har den dåliga smaken att uppskatta den möjligheten. :o))

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar