Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

december 26, 2008

Arne-barnet


14 månader gammal och bästa kompis med farbror Sinner. Och nog ser man såväl på utseendet som på sättet att dom är släkt. Det är tur dom har varandra att rumla runt med.  När dom två är ute och leker så låter det som en jordbävning i styrkan 4,9 på richter-skalan.  Ibland undrar man om altanen håller på att ramla ihop :o)
Ooops dessutom ser jag på bilderna att det är dags för lite örontrimning ;o)

2 kommentarer:

  1. Jisses va stor han blivit =)

    Han ser fortfarande mycket lovande ut =)

    Trimning varför det hahah
    Önskar er alla en GOD FORTSÄTTNING
    PS Ska han inte med till Nyköping ?=)

    SvaraRadera
  2. Ja, han är stor, större än Olympia, men han har för lite päls på bakbenen för att kunna ställas.

    SvaraRadera