Parallellt med allt annat har jag jobbat med nya hemsidan med lite jultema, egentligen så beror det på förkylningen, har ju inte orkat med tyngre aktiviteter och då har jag klämt ner mig vid datorn och fixat lite, men nu är den snart klar att laddas upp så håll utkik under veckan. ;o)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar