Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.

september 17, 2008

Fotomontage

Fastnade i Photoshop också mer eller mindre halva, 
ja ja okej då, hela natten då  =o/

Här är ett par av bilderna på syskonen bus med
fart o fläng i kubik ;o))))


Vi hjälps åt att hålla stocken rätt i munnen


Har Zaphira fått rätt namn eller vad? 
Krambjörnen's Pearl of the Swamp............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar