CobraPhoto
Showing some of my photos, paintings and movies. Please respect copyright.
None of my work is allowed to use or share without my written permission. Thank you.
september 17, 2008
Fotomontage
Fastnade i Photoshop också
mer eller mindre halva,
ja ja okej då, hela natten då =o/
Här är ett par av bilderna på syskonen bus med
fart o fläng i kubik ;o))))
Vi hjälps åt att hålla stocken rätt i munnen
Har Zaphira fått rätt namn eller vad?
Krambjörnen's
Pearl of the Swamp............
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar